خبر های کوتاه نوسان

️آماده‌باش رنو برای بازگشت به ایران

NEWS

?️همراه با قوت گرفتن احیای برجام، برخی از دست اندرکاران صنعت خودرو از احتمال بازگشت «رنو» به خودروسازی ایران خبر می‌دهند. بنابر اطلاعاتی که منابع آگاه در اختیار «دنیای‌اقتصاد» گذاشته‌اند، رنو قصد دارد بلافاصله پس از لغو تحریم‌ها، به ایران برگردد و فعالیتی جدید و البته متفاوت از گذشته را در خودروسازی کشور آغاز کند. بازگشت پایدار این شرکت فرانسوی نیازمند بستر مناسب همکاری است.
?️ اما رنو برای حضور دوباره در ایران پس از لغو تحریم، برنامه‌های جدیدی دارد که به گفته منابع آگاه، محور آن، فعالیت مستقل است. رنو این‌بار نمی‌خواهد خود را محدود به مشارکت با ایران‌خودرو و سایپا کند، بلکه قصد دارد با تاسیس یا خرید یک کارخانه در ایران، فعالیت مستقل خود را نیز ادامه دهد.
?️ این شرکت نمی‌خواهد مانند گذشته تقریبا تمام تمرکز خود را روی محصولات سواری بگذارد، بلکه به دنبال تولید و مونتاژ مجموعه‌ای از انواع خودرو است.
? صادرات یکی از محورهای اصلی فعالیت جدید رنو در ایران است، به‌نحوی که این شرکت قصد دارد بخشی از خودروهای تولیدی در کشور را روانه بازارهای خارجی کند.
در نهایت اینکه گویا رنو دیگر اعتقادی به ادامه تولید تندر-۹۰ و ساندرو در مدل‌های فعلی (آنها که در ایران ساخته شدند) ندارد.
@navasanchannel

Send money to Iran