مارکو روبیو :هدف از تجاوز به تاسیسات هسته ای ایران آغاز یک جنگ گستردهتر نبود. در واقع تلاشی به منظور کاهش تنش بود و هدف بسیار روشنی داشت. (دونالد ترامپ) هدف را تعیین کرد و برنامهریزان نظامیاش یک جدول زمانی به او پیشنهاد کردند که در آن بزنگاه هایی برای تصمیم گیری رئیس جمهور در مورد ادامه عملیات وجود داشت.
?از تمامی آن آستانهها به آرامی عبور کردیم. او قبلاً هم رئیسجمهور بود و این وضعیت را تجربه کرده بود. پس از اجرای عملیات، کار ما تمام شد. او وسوسه نشد که بخواهد اقدامی را دوباره یا بیشتر یا در مکانی دیگر
@navasanchannel
هدف حمله به تأسیسات هستهای ایران به ادعای وزیر امورخارجه آمریکا



