وحید شقاقی در گفتوگو با خبرگزاری خبرآنلاین:
?ما در این دولت دو تورم بیش از ۴۰ درصد را به مردم تحمیل کردیم و سال آینده هم برآوردها، تورم بالا را نشان میدهد. این تورم هم از سال ۹۷ شروع شده است. ۶ سال پی در پی تورمهای بالای ۴۰درصد را داشتیم که در ۱۰۰ سال گذشته هیچ دورهای ۶ سال پی در پی تورمهای بالا نداشتیم. این موجب شده که شکاف عمیقی بین حقوق و دستمزد و رفاه مردم با تورم بالا اتفاق بیفتد که برای سال آینده هم ادامه خواهد داشت.
?دولت بداند که اگر تورم یکی دو سال دیگر ادامه پیدا کند، موجب حذف کامل طبقه متوسط جامعه خواهد شد.
@navasanchannel
هشدار سنگین یک اقتصاددان به تورم بالا در کشور/ شقاقی: با این وضع تورم، یکی دو سال آینده طبقه متوسط کاملا حذف میشود



