?حسین سلاحورزی درباره مشکلات واردات کالا نوشت: «بیش از سه هفته است که میکوشند عجز دولت در تامین ارز برای واردات مواد اولیه را با قفل کردن کد 8 رقمی و معلق نگاه داشتن روند ثبت سفارش بین وزارت صمت و بانک مرکزی، ماستمالی کنند. حقیقتاً دولت در معنیزدائی و هتک حیثیت از مفهوم «پاسخگویی» صاحب سبک است.».
کاوه زرگران، عضو اتاق بازرگانی تهران:
?تامین ارز کالاهای اساسی ممکن است در مواردی با تأخیر باشد، اما اینطور نیست که واردکنندگان در این حوزه عاجز باشند.
?با اجرای بخشنامه تهاتر دولت، صادرکنندگان میتوانند به جای برگرداندن پول، کالا وارد کنند. در شش ماه گذشته این اتفاق افتاده و واردات کالا افزایش یافته.
?وضعیت کشور نسبت به سال گذشته بهتر شده؛ در حوزه کالاهای اساسی، نهادههای دامی و مواد اولیه خوراکی وضعیت انبارها مناسب است.
?تحریمها دیگر اثرگذار نیست و تمام کالاها وارد کشور میشوند.
@navasanchannel
حسین سلاحورزی عضو اتاق بازرگانی ایران مدعی شد:تعلل دولت در تامین ارز برای واردات مواد اولیه



