?رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ۲۹ آبان ماه اعلام کرده بود که افرادی که قبلاً آیفون خریداری کردهاند، به زودی مشکلشان حل میشود و ما در حال آماده کردن رویههایی هستیم که این افراد نیز بتوانند به راحتی تلفنهای همراه خود را رجیستر کنند.
?نهایتاً تا ۱۰ روز آینده آیفونهایی که تاکنون وارد شدند امکان رجیستری نداشتند، بدون هزینه اضافهتر و صرفاً با پرداخت حقوق ورودی مصوب رجیستر میشوند.
?با وجود تاکید رئیس سازمان توسعه تجارت و وزیر اقتصاد و البته گذشت مهلتی که دهقان دهنوی داده بود هنوز تکلیف افرادی که از قبل آیفون مدلهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خریده بودند مشخص نشده و رجیستری گوشیهای این افراد بلاتکلیف است.
@navasanchannel
بلاتکلیفی یک میلیون آیفون غیرقانونی



