✍ محمدمهدی الحسینی، مدیرعامل اقتصادآنلاین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
?حساب هاى صرافى هاى ارز دیجیتال به امید پایین آمدن قیمت دلار بسته شد! قیمت افزایشى ماند
سوال مهم اینجاست چرا این اتفاق افتاد؟
این سوال یک جواب بیشتر ندارد
?اولأ!با بسته شدن حساب صرافى هاى ارز دیجیتال کسانى که از این صرافى ها براى مبادله و خرید دلار استفاده مى کردند به سمت بازار نقدى میان وفشار به جاى کم شدن افزایش پیدا میکنه
?دوما؛ کل حجم بازار تتر در ایران چیزی در حدود ۵درصد کل حجم بازار دلار نقدى است واین حجم نمیتونه قیمت کلى بازار دلار رو به تنهایى تغییر جدى بده و برعکس اگر به این بازار توجه درست بشه میتونه فشار روى بازار نقدى کم کنه.
@navasanchannel
چرا حسابهای صرافی های ارز دیجیتال بسته شد؟



