?زمان تصمیمگیری برای انتخاب بین همکاری و تقابل فرارسیده
?من اینجا [نیویورک] هستم که از این چند روز باقی مانده برای رایزنیهای دیپلماتیک استفاده کنیم که شاید یک راه حل انتخاب شود
?صلاح منطقه این است که یک راه حل دیپلماتیک پیدا شود
@navasanchannel
عراقچی: دیداری که با طرفهای اروپایی پیشنهاد شده موقعیت مناسبی برای آخرین رایزنیها در خصوص اسنپ بک است



