ارش علوی، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران:در کشور معجزهای به نام وفاق و همدلی داشتیم. دو رییس جمهور، هشت وزیر صمت، پنج رییس بانک مرکزی در این سالها آمدند و رفتند؛ این افراد روی هیچ چیز اتفاق نظر ندارند روی بلای تعهد ارزی اتفاق نظر دارند.
?تعهد ارزی از سال ۹۷ به بهانه خروج سرمایه اغاز شد. منابع ارزشمند کشور در شرایط خروج امریکا از برجام حراج و عملا کشور از ارز خالی شد. به جای درس گرفتن از تحریم شرایط را سخت کردیم.
?دو رییس جدید بانک مرکزی حتی قیمت بازار ازاد را نمیپذیرند و اسمش را بازار قاچاق میگذارند. اسمش را عوض کنیم، در اصل ماجرا که تغییری ایجاد نمیشود.
@navasanchannel
تعهد ارزی در حد حمله مغول به صادرات کشور بود



