?مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت:هر نوع عرضه وسیع در خارج از سامانه تخلف است.
?شرکتها فقط میتوانند سه درصد واردات خودروهای غیر برقی را خارج از سامانه عرضه کنند.
?خودروهایی که بیش از سه بار در سامانه عرضه شده و مشتری ندارند میتواند خارج از شبکه عرضه شود.
?مشتریان پیش از ثبتنام، از شرکتهای عرضه کننده درخواست رویت «مجوز عرضه از سوی وزارت صمت» را کنند.
@navasanchannel
چه خودروهایی شرایط فروش خارج از سامانه را دارند؟



