خبر های کوتاه نوسان

محسن قمصری، مدیر سابق بین الملل شرکت نفت ایران: با تداوم تحریم و عدم سرمایه گذاری، سالیانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام‌مان را از دست می‌دهیم

?تا ۲۵۰ میلیارد دلار نیاز به سرمایه‌گذاری داریم برای اینکه سطح تولید نفت‌مان را نگه داریم یا بتوانیم افزایش دهیم.
@navasanchannel

Send money to Iran